Exportar i importar el vostre Folio

Públic

Un dels avantatges de la proposta tecnològica sobre la qual funciona Folio és la seva flexibilitat a l’hora d’ajudar-vos que pugueu portar amb vosaltres el contingut allà on aneu. Això vol dir que d’una manera molt senzilla (i que veureu a continuació) podeu exportar el vostre Folio actual i importar-ho sense haver de patir per problemes de continuïtat o configuració.

Com exportar el vostre Folio

Arribats en aquest punt ja deveu conèixer a fons el vostre taulell de Folio, però és probable que no hàgiu navegat gaire per l’apartat d’eines. Aquí podeu trobar un seguit de funcionalitats que us facilitaran certes tasques que, si bé no són gaire habituals, us poden resultar molt útils en alguns moments.

Una d’elles és la possibilitat d’exportar el vostre contingut. A efectes pràctics, això implica la creació d’un fitxer que pot contenir tota la informació disponible al vostre Folio (depèn de vosaltres quins elements voleu incloure-hi) en un format estandarditzat i que després pugueu tornar a importar amb facilitat. Només caldrà que seleccioneu l’opció «Exporta» del menú d’eines.

Una vegada hi accediu veureu que només us cal escollir quin tipus de contingut voleu exportar: us recomanem que feu servir l’opció «Tot el contingut», que, com el mateix sistema us indicarà, permetrà exportar tot el contingut (penseu en una còpia exacta del vostre Folio).

Una vegada hàgiu seleccionat l’opció que us interessa només us caldrà prémer el botó «Descarrega el fitxer d’exportació» i, com indica el nom, se us descarregarà un fitxer únic que haureu de fer servir en el moment d’importar el contingut.

Com importar el vostre Folio al nou espai

Una vegada al vostre nou espai, on haureu configurat WordPress, feu servir l’opció «Importa» del mateix menú que abans. De les opcions que se us presentaran, feu servir «Executar l’importador de WordPress» (tot i que, com podeu veure, teniu un seguit d’opcions addicionals).

Veureu ara que aquí les opcions són encara menys, ja que només podeu escollir quin fitxer importar (el que vau descarregar abans) i fer servir el botó per importar.

És probable que el sistema us pregunti si voleu descarregar les imatges que heu importat. Si és així, premeu Sí i totes les vostres entrades i el vostre contingut haurien d’estar disponibles per a vosaltres com si fos una continuació del vostre Folio.