Com canviar l’idioma gestió de WP a Folio

Públic

Triar l’idioma de Folio

En aquest apartat, us proposem una activitat voluntària per canviar l’idioma del vostre Folio. A cada estudiant se li assigna una llengua concreta a Folio. Tot i que es procura que sigui la que heu triat a l’hora d’inscriure-us, no sempre coincideix, ja que la diversitat d’idiomes de l’estudiantat és molt gran.

Folio permet canviar la llengua en pocs minuts i amb uns passos molt fàcils de seguir.

Canviar l’idioma

1) Per canviar l’idioma de Folio, accediu al Campus Virtual amb el vostre nom d’usuari i la vostra contrasenya.

2) Cliqueu al vostre Folio i aneu al tauler.

3) Al menú de l’esquerra hi ha un apartat anomenat «Opcions». Aquest apartat es desplega perquè pugueu triar l’opció «General».  Si hi cliqueu a sobre, podreu veure l’àrea que conté els idiomes disponibles.

4) Hi trobareu una pestanya desplegable d’idiomes del lloc i hi podreu triar entre català, castellà i anglès.